Ízületi fájdalmak gyötörnek? Ezt a gyógymódot mindenkinek ismernie kell

Fiatalabb koromban, amikor még aktívan sportoltam a csapatomban a sérülés gyakori vendég volt, nem is csoda, hogy számtalan praktikát hallottam és próbáltam ki magam is, amikor nekem adódtak egészségügyi problémáim, ezek közül osztok meg veletek most egyet.knee.jpg

Ízületi problémákra az egyik legjobb módszer, ha a vérkeringést fokozzuk az adott területen, erre azonban sok módszer létezik. Az én kedvencem ez:

Két, gyógyszertárban kapható jégzselés tasakot veszünk, majd az egyiket fagyasztóban lehűtjük, a másikat pedig felmelegítjük (60-70 fokra). Ezután a kezelt területre egy törülközőt teszünk, ami megakadályozza, hogy égési sérülést vagy fagyási sérülést kapjunk a tasakoktól. Ezután először az egyik, majd a másik tasakot felváltva ráhelyezzük a törülközőre, egészen addig hagyjuk rajta a tasakokat, amíg a kérdéses területet át nem melegít vagy hűti (ez általában 2-5 perc, a törölköző vastagságától is függ).

Lényeges, hogy ez csupán kisebb sérüléseknél lehet jó megoldás, komolyabb esetben forduljunk orvoshoz, illetve ha a hideg-meleg terápia közben kellemetlenül érezzük magunkat, akkor hagyjuk azt abba.