Itt a bögrés sajttorta receptje: mire megvacsorázik a család, elkészül a desszert

Az igazi sajttorta sütése igen időigényes, egy kis trükkel azonban jelentősen lerövidíthetjük a sütési időt, ráadásul akár egy főre is érdemes lehet belekezdeni az édesség legyártásába. A lényeg, hogy fogj egy nagyobb bögrét, tegyél bele egy egész tojást, cukrot, egy csipet sót, majd kb. 100-150 gramm mascarponét és 100-150 gramm krémsajtot.ck1.jpg 

Ezután jól keverd össze a bögre tartalmát és tedd félre 5-10 percre pihenni. Ezután tedd be a mikróba, 15-20 percre. Amikor lejárt a program, még hagyd 5 percig állni a bögrét, addig ne nyisd még ki a mikrót. Ezután már kiveheted a süteményt, majd kifordíthatod, és feltálalhatod. Ez nagyjából két adag, így ha többen vagytok, akkor több, vagy nagyobb bögrét érdemes használni, nyilván több összetevővel. ck2.jpg

Ahogy a fenti képen látható, én nem tudtam már kivárni a programot, így csak kiskanállal tudtam megenni az édességet, de ha végig várjátok a megadott időt, akkor igazi sajttortát tálalhattok. 

Jó étvágyat!

UPDATE:

Én 800 watton használtam a mikrót, hőmérsékletet nem lehet rajta beállítani. 

Cukorból én két teáskanállal használtam, igaz, nem nagyon szeretem édesen, ennek kétszeresét is nyugodtan beletehetjük.