Szuper akciók várnak a kávé világnapján

Szeptember 29-én, azaz holnap lesz a kávé világnapja. Ez pedig azért jó hír Spurcikáim, mert egy csomó helyen különböző akciókkal várnak. Mutatom, én miket találtam.

spuri_kv.jpg

  • A kávézás világnapján villámjátékokkal és kávéfőzőket, kávékat érintő engedményekkel várnak minket a Media Marktban üzeleteiben

  • Csütörtökön 100 forintért kávézhatunk egy csomó OMW benzinkútnál

  • Az Araamu Cafe szeptember 29-én minden (kivéve a csomagolt) kávéból -50% kedvezményt ad mindenkinek

  • Az ODÚ-ban holnap ajándék Anabell bon-bont adnak a kávé mellé (15:00 - 18:00 - ig)

  • Az a40 Desszertszalon minden süti vásárlásakor 50% kedvezményt ad bármelyik kávés italra

  • A Kávé világnapján, minden kávét FÉLÁRON kaphatunk meg a Apricot Coffee-ban

  • Október 1-én szakmai programok, előadások, barista verseny, kóstolási- és vásárlási lehetőség várja az minket a soproni Liszt Ferenc Konferencia és Kulturális Központban

Ti milyen akciókról tudtok még?